امام جمعه شیراز از مردم فارس برای شرکت در مراسم سخنرانی رئیس جمهور دعوت کرد .
کد خبر: ۱۱۳۰۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹ 06 October 2023

تابناک فارس به  نقل از صدا و سیما: نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های امروز نماز با اشاره به سفر رییس جمهور به استان فارس ابراز امیدواری کرد: این سفر برای مردم فارس همراه با خیر و برکت باشد.
آیت الله لطف‌الله دژکام با اشاره به حضور رییس جمهور در اجتماع بزرگ مردم فارس در حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام گفت: امیدواریم مردم شیراز و دیگر شهرستان‌های استان با حضور پرشور خود در این مراسم میهمان نوازی خود را به نمایش بگذارند.
نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز همچنین به هفته انتظامی اشاره کرد و گفت: فرماندهی انتظامی کشور با اقدامات خود آرامش و امنیت را به ارمغان می‌آورد و امنیت مردم از مرز‌ها تا حریم خانه و شهر‌ها مدیون تلاش و خدمات شبانه روز‌ی ان‌ها است .
امام جمعه شیراز در ادامه با بیان اینکه ۲۰مهرماه روز بزرگداشت لسان الغیب حافظ شیرازی است؛ افزود: حافظ آوازه شیراز را همراه با غزل‌های پر معنا و پر محتوای خود به تمام جهان صادر کرده است و در طول قرن‌های گذشته و تا امروز که ۷۰۰ سال می‌گذرد مورد توجه گروه‌های مختلف بوده است.
نماینده، ولی فقیه در استان فارس افزود: امسال بزرگداشت حافظ شیرازی با حضور رییس جمهور برگزار می‌شود و این روز به یاد ماندنی خواهد شد.
آیت الله دژکام همچنین با گرامیداشت هفته وقف به وقف‌های بزرگی که منشا خیر و برکت در استان فارس و کشور شده اند؛ اشاره کرد و افزود: به واسطه وقف در این استان یک پرورشگاه با ظرفیت ۲هزار و ۵۰۰ نفر راه‌اندازی شده است که در آن خدمات شایسته‌ای به این افراد ارائه می‌شود.
نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: بسیاری از دانشگاه‌ها از موقوفات بهره‌مند می‌شوند و دانشگاه شیراز نیز از این مهم مستثنی نیست و بدون شک اگر جوانی در دانشگاه رشد می‌کند و منشأ خدمت برای کشور و خانواده‌اش می‌شود واقف نیز در ثواب آن سهیم است.
فرمانده انتظامی استان فارس هم که به مناسبت هفته انتظامی سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه بود با اشاره به بروز جرائم در فضای سایبری، پلیس هوشمند را از ماموریت‌های فراجا برشمرد و گفت: پلیس فتا در استان فارس با آموزش نیرو‌های خود و به روز کردن تجهیزات، موفق شده ۸۵ درصد از پرونده‌های فضای مجازی را به نتیجه برساند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار